Një sulm ransomware ndaj Collins Aerospace, një kompani që ofron sisteme check-in për disa aeroporte në Europë, po vijon të shkaktojë ndërprerje të fluturimeve në kontinent për të katërtën ditë radhazi. Për momentin, sipas të dhënave të FlightRadar24, aeroporti i Heathrow në Londër ka 90% të fluturimeve të vonuara me një vonesë mesatare prej 29 minutash. Aeroporti i Brukselit regjistron 88% të fluturimeve me vonesë dhe një mesatare prej 43 minutash. Berlin Brandenburg ka 94% të fluturimeve të vonuara dhe pritja mesatare është një orë. Ndërkohë, në aeroportin e Dublinit, 91% e fluturimeve kanë vonesë, me rreth 26 minuta pritje mesatare.
Situata në Aeroportet Europiane pas Sulmit Kibernetik
Përfaqësuesi i aeroportit të Dublinit, Graeme McQueen, deklaroi se për momentin nuk ka një afat se kur do të zgjidhen problemet. Linjat ajrore po përdorin procedura manuale, ndërkohë që vijon puna për rivendosjen e sistemeve të IT, të cilat kanë ndikuar në shërbimet e check-in dhe imbarkimit. Aeroporti i Brukselit ka njoftuar se priten “çrregullime të kufizuara” të martën dhe të mërkurën, ndërkohë që ofruesi i shërbimeve po punon aktivisht për ta zgjidhur sa më shpejt situatën. Sipas zëdhënëses së Brukselit, Ihsane Chioua Lekhli, mbi 90% e fluturimeve të planifikuara do të nisen sot, edhe pse priten vonesa.
Aeroporti i Berlinit paralajmëroi në faqen zyrtare se kohët e pritjes janë më të gjata se zakonisht. Zëdhënësi Dennis Dobrowolski ka sqaruar se operacionet po stabilizohen, por vonesa mund të shfaqen edhe në nisjet e fluturimeve, si dhe në procesin e dorëzimit të bagazheve. Aktualisht, nuk ka një përgjigje nga përfaqësuesit e aeroportit të Heathrow për situatën.
Konfirmimi i Sulmit dhe Veprimet e Vazhdimësisë
Agjencia Evropiane për Sigurinë Kibernetike (ENISA) ka konfirmuar se ndërprerjet në aeroportet europiane janë pasojë e një sulmi ransomware ndaj Collins Aerospace. Kompania mëmë, RTX, nuk është prononcuar ende për statusin e rikuperimit pas goditjes kibernetike.
Rëndësia e kësaj ngjarjeje thekson njëherazi se sa të ndërlidhura janë shërbimet ajrore me Teknologjinë e Informacionit. Çdo ndërprerje në sistemet kyçe përplaset menjëherë me miliona pasagjerë dhe dëmton linjat ajrore dhe aeroportet në të gjithë Europën. Ndërkohë, linjat ajrore dhe stafet po punojnë pandërprerë për të mundësuar udhëtime të sigurta për pasagjerët dhe rikthimin sa më të shpejtë të operacioneve në normalitet.
Tags: ransomware, aeroportet europiane, ndërprerje fluturimesh, Collins Aerospace, siguria kibernetike, vonesa fluturimesh