neon-green-phone-GettyImages-1571854632.jpg
Neon: Aplikacioni që paguan përdoruesit për regjistrimin e thirrjeve telefonike dhe shet të dhënat AI-së
Data: 26/09/2025 08:09

Një aplikacion i ri, Neon Mobile, që ofron të regjistrojë bisedat tuaja telefonike dhe t’ju paguajë për audio-n e shitur kompanive të inteligjencës artificiale, ka arritur të jetë aplikacioni i dytë më i shkarkuar në kategorinë Social Networking të Apple App Store në SHBA. Ky aplikacion prezantohet si një mjet fitimprurës, duke premtuar “qindra apo mijëra dollarë në vit” për të dhënë akses në bisedat tuaja audio.

Si Funksionon Neon Mobile dhe Çfarë Premton

Sipas faqes zyrtare të Neon, përdoruesit paguhen me 30 cent për minutë kur telefonojnë përdorues të tjerë të Neon, si dhe deri në 30 dollarë në ditë maksimum për të telefonuar këdo tjetër. Gjithashtu, aplikacioni ofron pagesa edhe për referime të reja. Statistikisht, aplikacioni ka shënuar rritje të shpejtë, duke u ngjitur nga vendi i 476-të në kategorinë Social Networking në App Store SHBA më 18 Shtator, në vendin e 10-të në fund të ditës së djeshme, sipas të dhënave nga Appfigures.

Të mërkurën, Neon u pa në vendin e dytë në listën e aplikacioneve më të shkarkuara falas për rrjetet sociale në iPhone dhe arriti vendin e gjashtë në përgjithësi midis aplikacioneve dhe lojërave. Aplikacioni mund të kapë si thirrjet hyrëse ashtu edhe ato dalëse të përdoruesve. Sipas Neon, regjistrohet vetëm ana juaj e thirrjes, përveç kur të dy palët janë përdorues Neon. Të dhënat e mbledhura shiten tek kompanitë e AI me synim zhvillimin dhe përmirësimin e modeleve të inteligjencës artificiale.

Rreziqet për Privatësinë dhe Konsideratat Ligjore

Renditja e lartë e Neon Mobile në App Store tregon drastikisht se një pjesë e tregut është e gatshme të shkëmbejë privatësinë për shpërblime të vogla monetare. Politika e privatësisë e Neon jep kompanisë një licencë të gjerë mbi të dhënat e përdoruesve, duke përfshirë të drejtën për t’i shitur, përdorur, shpërndarë dhe modifikuar regjistrimet në formate dhe kanale të ndryshme.

Ekspertë të fushës ligjore, si Jennifer Daniels nga Blank Rome, theksojnë se regjistrimi i vetëm një pale mund të jetë një mënyrë për të shmangur ligjet kundër përgjimit pa pëlqimin e të dyja palëve. Megjithatë, ka shqetësime të mëdha mbi mënyrën se si përdoren dhe anonimizohet vërtet të dhënat. Neon pretendon se heq emrin, email-in dhe numrin e telefonit para se të shesë informacionin, por nuk ofron detaje se si kompanitë e AI përdorin më tej të dhënat ose a mund të abuzohet me zërin e përdoruesve për mashtrime apo imitime.

Një tjetër rrezik është mundësia e keqpërdorimit të të dhënave dhe ekspozimi ndaj sulmeve kibernetike. Gjatë testimit, aplikacioni nuk paralajmëroi përdoruesin apo marrësin e thirrjes për regjistrimin e bisedës. Edhe pse vetë kompania mund të jetë e besueshme, mungesa e transparencës mbi partnerët dhe përdorimin e të dhënave mbetet një shqetësim i madh.

Sot, përdorimi i inteligjencës artificiale në mjetet e punës është bërë i zakonshëm, por shpesh pa një kuptim të plotë të pasojave për privatësinë. Shumë përdorues mund të ndjehen të dorëzuar dhe të vendosin të fitojnë diçka, kur në fakt rrezikojnë shumë më tepër. Në përpjekjen për të lehtësuar punën e përditshme, këto teknologji rrezikojnë privatësinë jo vetëm të përdoruesve, por edhe të atyre me të cilët ata komunikojnë çdo ditë.

Tags: aplikacione mobile, inteligjencë artificiale, privatësi, shitja e të dhënave, sigurie kibernetike, regjistrimi i thirrjeve