DCD-Jim-Farley_2.png
CEO i Ford Jim Farley flet për Kinën, tarifat dhe sfidën e EV prej 30,000$
Data: 29/09/2025 03:09

Mirësevini në Decoder – një podcast i udhëhequr nga Joanna Stern, një ndër gazetaret më me përvojë në teknologjinë personale, ku diskutohet mbi idetë më të mëdha dhe sfidat kryesore të industrisë. Këtë herë, Joanna ka në intervistë CEO-n e Ford, Jim Farley, për të zbuluar të vërtetat e reja për të ardhmen e makinave elektrike, konkurrentët nga Kina, zhvillimet teknologjike dhe sfidat me të cilat përballen prodhuesit amerikanë të makinave. Nëse jeni të interesuar për të ardhmen e automjeteve elektrike, prodhimin amerikan dhe ndikimin e politikave të fundit fiskale, ky material është për ju.

Ford Universal EV Platform – Ndryshim i madh drejt inovacionit

Muajin e fundit, Ford prezantoi platformën e re Universal EV, një qasje që po krahasohet si “moment Model T” për makinat elektrike. Qëllimi kryesor është prodhimi i makinave elektrike më të lira dhe më efikase, duke adresuar konkurrencën e fortë nga prodhuesit kinezë si BYD dhe Xiaomi, si dhe sfidat me kërkesën në rënie dhe largimin e kredive tatimore në SHBA. Sipas Jim Farley, kjo nismë përfaqëson një rrezik të madh për kompaninë, por është e nevojshme për të përballuar inovacionin e shpejtë dhe koston e ulët të rivalëve aziatikë.

Platforma e re pritet të ofrojë një gamë të re automjetesh duke filluar nga viti 2027, duke përfshirë një model me hapësirë më të madhe se Toyota RAV4 dhe teknologji digjitale të avancuara, të papara më parë në SHBA apo Evropë. Ford po synon të ofrojë një përvojë të personalizuar, duke ruajtur fleksibilitetin për përdoruesit në zgjedhjen e sistemeve të tyre digjitale, si Apple CarPlay Ultra dhe Android Automotive, ndërkohë që fokusi kryesor mbetet krijimi i një ekperience më inteligjente me integrim të asistentëve me inteligjencë artificiale direkt në automjet.

Sfidat e industrisë, politika tregtare dhe forca punëtore – Një debat i hapur mbi të ardhmen

Industria amerikane e makinave përballet sot me sfida të shumta: tarifat e reja mbi importet, ndryshimet në kreditë për makinat elektrike dhe konkurrencë e fortë nga Kina. Jim Farley flet hapur për rolin e politikave amerikane në këtë proces, duke theksuar rëndësinë e “lojës së ndershme” për prodhuesit vendas. Ai tregon se Ford kryeson përsa i përket numrit të automjeteve të prodhuara në SHBA, por është gjithashtu një nga importuesit më të mëdhenj të pjesëve, të pamundura për t’u siguruar në vend, çka e vë kompaninë përpara një kostoje të lartë tarifore.

Një tjetër çështje thelbësore është ruajtja dhe zhvillimi i forcës punëtore prodhuese në SHBA. Farley nënvizon urgjencën për të restauruar vlerësimin dhe investimet në profesionet teknike dhe punët e dorës (Essential Economy), pasi mungesa e punëtorëve ndikon thellësisht jo vetëm në prodhimin e makinave, por edhe në gjithë infrastrukturën e vendit. Ford ka nisur programe të shumta për të mbështetur trajnimin teknologjik dhe profesional, duke theksuar potencialin për karriera të suksesshme edhe pa një diplomë universitare.

Gjithashtu, në këtë bisedë nuk mungojnë temat e nxehta për konsumatorët si fleksibiliteti i sistemit infotainment, ndikimi i patentimit të softuerit te ecuria e shitjeve, integrimi i inteligjencës artificiale në eksperiencën e vozitjes, e deri te diskutimi i hapur për politikat ndaj Apple CarPlay Ultra dhe Android Automotive.

Në fund të intervistës, CEO i Ford bën thirrje për durim ndaj përdoruesve që kërkojnë çdo inovacion të ri – dhe premton se produktet e ardhshme do të jenë ende më të avancuara, më të përballueshme dhe më të përshtatura për nevojat reale të drejtuesve amerikanë, pa humbur në konkurrencën globale.

Për të gjithë ata që kërkojnë një pamje të qartë të të ardhmes së sektorit automotiv, investimeve në makinat elektrike, tarifave dhe rolit të teknologjisë në industrinë amerikane, kjo intervistë e Jim Farley me Joanna Stern në Decoder është thelbësore për t’u lexuar.

Tags: Ford, makinat elektrike, industría amerikane, teknologjia automotive, politika tregtare, inteligjenca artificiale