eufy-ai-security-camera.jpg
Anker kërkon video nga përdoruesit e kamerave Eufy për trajnimin e AI
Data: 02/10/2025 09:10

Në fillim të këtij viti, Anker, kompania kineze që prodhon kamerat e sigurisë Eufy, ofroi para për përdoruesit që të dërgonin video të vjedhjeve të pakove dhe makinave. Kjo kompani e njohur për kamerat e lidhura me internetin, u ofroi klientëve të saj $2 për çdo video, për të trajnuar sistemin e tyre të inteligjencës artificiale (AI) në mënyrë që të identifikojë më mirë hajdutët që vjedhin makina dhe pako.

Si funksionon Programi i Donacioneve të Videove?

“Për të siguruar mjaftueshëm të dhëna, ne po kërkojmë video të ngjarjeve reale, por edhe të inskenuara, për të ndihmuar në trajnimin e AI-së që të dallojë më mirë sjelljet e dyshimta,” shkroi kompania në faqen e saj zyrtare. Përdoruesit mund edhe të inskenonin skena duke u shtirur si hajdutë dhe t’i dërgonin videot te Eufy. Për çdo akt që mund të kapet nga dy kamera në të njëjtën kohë, procesi bëhej edhe më efikas. Nëse inskenonit një vjedhje të derës së makinës, do të mund të fitonit deri në $80.

Sipas Eufy, “të dhënat e mbledhura nga këto skena janë vetëm për trajnimin e algoritmeve tona të AI dhe nuk përdoren për qëllime të tjera.” Ky program tregon se kompanitë janë të gatshme të paguajnë për të dhënat që mund të ndihmojnë në zhvillimin e modeleve të tyre të inteligjencës artificiale. Megjithatë, ky proces sjell edhe rreziqe të mundshme në sigurinë dhe privatësinë e përdoruesve.

Shqetësimet për Privatësinë dhe Programet e Reja

Këtë tendencë e dëshmon edhe shembulli i aplikacionit viral Neon, që lejonte përdoruesit të ndanin regjistrime telefonatash për shpërblim financiar. Një gabim në siguri i zbuloi të dhënat e përdoruesve të tjerë. Pas sinjalizimit, Neon u mbyll përkohësisht.

Fushata e Eufy ku ofronte $2 për çdo video zgjati nga 18 Dhjetor 2024 deri më 25 Shkurt 2025. Më shumë se 120 përdorues deklaruan publikisht pjesëmarrjen. Kompania synonte të mbledhte 20,000 video për secilën kategori: vjedhje paketash dhe vjedhje të derës së makinës. Përdoruesit ngarkonin videot dhe llogarinë e tyre PayPal për pagesë përmes një formulari online. Nuk dihet saktësisht sa video janë mbledhur, sa përdorues morën pjesë apo nëse videot janë fshirë pas përdorimit nga Eufy, pasi kompania nuk u përgjigj ndaj pyetjeve të mediave.

Sot, Eufy ka krijuar edhe programe të tjera të ngjashme për t’i inkurajuar përdoruesit të dhurojnë video për trajnimin e AI. Përmes Video Donation Program, përdoruesve u ofrohen stimuj si “Apprentice Medal”, dhurata, kamera ose karta dhurate. Në këtë fushatë kërkohen vetëm video ku shfaqen njerëz. Një “Honor Wall” në aplikacion rendit përdoruesit sipas numrit të videove të dhuruara. Aktualisht, përdoruesi kryesor ka dhuruar 201,531 video.

Eufy sqaroi se videot e dhuruara përdoren vetëm për trajnimin dhe përmirësimin e AI dhe nuk u shpërndahen palëve të treta. Kompania kërkon gjithashtu video të regjistruara nga monitorët e bebes, por nuk ofron shpërblime për këtë kategori. Edhe pse Eufy është zotuar të mbrojë privatësinë, në vitin 2023 u zbulua se transmetimet e kamerave nuk ishin të enkriptuara siç reklamohej, çka ngjalli shqetësime te përdoruesit.

Tags: AI, privatësia, kamerat e sigurisë, mbledhja e të dhënave, shpërblime për video, Eufy