Një Kamion Elektrik Pa Kabinë Kalon Kufirin Ndërkombëtar Pa Shofer
Një kamion elektrik pa kabinë ka bërë histori duke u bërë automjeti i parë në botë që kalon një kufi shtetëror dhe kryen doganimin plotësisht në mënyrë autonome. Ky udhëtim u realizua nga Suedia në Norvegji në pikën kufitare Ørje, në bashkëpunim me grupin logjistik PostNord. Ky është rasti i parë në botë kur një automjet pa drejtues merr leje kalimi kufitare pa ndërhyrje njerëzore, falë teknologjisë së avancuar të zhvilluar me kompaninë norvegjeze Q-Free. Sistemi lidhi kamionin me platformën digjitale të doganave norvegjeze, Digitoll, duke lejuar deklarimin e mallrave paraprakisht dhe një proces kalimi pa ndërprerje.
Si Funksionon Teknologjia Autonome në Udhëtimin Kufitar
Ky testim u zhvillua në kuadër të projektit MODI, që bashkëfinancohet nga BE, me synimin për të testuar dhe zbatuar transportin autonom në Europë. Përkalimi i kufijve është një nga sfidat më të mëdha për transportin autonom të mallrave, duke pasur parasysh ndryshimet ligjore, sinjalistikën rrugore dhe procedurat e ndryshme doganore. Autoriteti norvegjez i doganave, Tolletaten, e mbështeti këtë iniciativë, duke theksuar rëndësinë e saj për të ardhmen e logjistikës.
Drejtuesi i Teknologjisë pranë Einride, Henrik Green, u shpreh se: “Jemi jashtëzakonisht krenarë për realizimin e dërgesës së parë ndërkufitare pa kabinë dhe drejtues njerëzor. Jemi të angazhuar të zgjerojmë më tej mundësitë e teknologjisë autonome, për të përmirësuar sigurinë, efikasitetin dhe qëndrueshmërinë në transport. Projekti MODI është shembulli i përkryer si mund të balancohet siguria me inovacionin, duke realizuar objektivat europiane.”
Një Hap drejt së Ardhmes së Logjistikës së Qëndrueshme
Kamioni bën pjesë në një paketë më të gjerë teknologjie të zhvilluar nga kompania suedeze Einride, e cila kombinon softuerin autonom “Einride Driver”, automjetin pa kabinë të ndërtuar enkas për transportin autonom, dhe platformën “Control Tower” që mundëson monitorimin në distancë të flotës. Teknologjia synon të rrisë sigurinë, të përmirësojë efikasitetin dhe të zvogëlojë ndikimin në mjedis në transportin rrugor të rëndë.
Projekti MODI përfshin bashkëpunimin e partnerëve publikë e privatë nga Suedia dhe Norvegjia, si Statens Vegvesen, Sintef, Q-Free, Trafikverket dhe Østfold kommune. Sipas PostNord, operatori që trajton afro 200 milionë dërgesa çdo vit, ky test tregon potencialin e automatizimit për të transformuar logjistikën. May-Kristin S. Willoch, drejtore për mjedisin në PostNord, theksoi: “Pjesëmarrja në këtë arritje historike tregon si teknologjitë autonome dhe digjitale mund të ndryshojnë të ardhmen e transportit, të reduktojnë emetimet dhe të rrisin sigurinë. Kjo nuk është thjesht një kalim kufitar – është hyrja në një epokë të re për industrinë e logjistikës.”
Tags: kamion elektrik, transport autonom, kufij ndërkombëtarë, logjistikë e qëndrueshme, teknologji pa shofer, inovacion në transport