GettyImages-2169550517.jpg
Deloitte investon fuqishëm në AI, pavarësisht rimbursimit të madh
Data: 07/10/2025 09:10

Deloitte, një nga firmat më të mëdha të shërbimeve profesionale dhe konsulencës, ka njoftuar një marrëveshje historike me Anthropic për përdorimin e inteligjencës artificiale (AI) në ndërmarrje. Ky partneritet u bë publik në të njëjtën ditë kur u mësua se Deloitte do të duhet të kthejë një pagesë për një raport të kontraktuar nga qeveria australiane, pasi raporti përmbante gabime të krijuara nga AI.

Marrëveshja përshpejton adoptimin e AI, pavarësisht sfidave

Marrëveshja mes Deloitte dhe Anthropic nënvizon angazhimin e Deloitte ndaj teknologjive të avancuara të AI, pavarësisht sfidave që kjo teknologji paraqet. Interesant është fakti që njoftimi vjen pikërisht në momentin që Deloitte u kritikua për një raport të prodhuar nga AI me gabime serioze, të cilin e kishte përgatitur për Departamentin Australian të Punës dhe Marrëdhënieve të Punës. Ky raport zbuloi gabime si citime të raporteve akademike që nuk ekzistonin. Së fundmi, Departamenti publikoi një version të korrigjuar të raportit dhe Deloitte pranoi të kthejë këstin final të pagesës për kontratën qeveritare.

Ndërkohë, Deloitte planifikon të implementojë chatbot-in Claude të Anthropic për afro 500,000 punonjës në mbarë botën. Kjo bashkëpunim, që nisi vitin e kaluar, ka për qëllim të krijojë produkte dhe veçori për përputhshmëri ligjore në industri të rregulluara, si shërbimet financiare, shëndetësia dhe sektori publik. Po ashtu, Deloitte synon të zhvillojë “persona” të ndryshëm të agjentëve të AI që do të përfaqësojnë departamente të ndryshme si kontabilistët apo programuesit, duke lehtësuar proceset e brendshme dhe rritur efikasitetin e kompanisë.

Rëndësia e saktësisë në përdorimin e inteligjencës artificiale

Marrëveshja konsiderohet si implementimi më i madh deri tani nga ana e Anthropic në një organizatë të madhe. Ajo tregon se AI po bëhet një pjesë thelbësore e jetës moderne, nga mjetet e punës deri te përdorimi i përditshëm në shtëpi. Por sfidat për saktësinë e informatave të prodhuara nga AI mbesin të theksuara. Deloitte nuk është e vetmja kompani që ka përjetuar probleme për shkak të informacioneve të pasakta të prodhuara nga AI. Në muajt e fundit, edhe media të ndryshme si Chicago Sun-Times kanë përdorur informacione të pasakta të krijuara nga AI, ndërkohë që mjete të tilla si Amazon Q Business kanë shfaqur vështirësi me saktësinë e rezultateve.

Vetë Anthropic ka hasur kritika për përdorimin e informacionit të pasaktë që rezultoi nga chatbot-i i tyre Claude, përfshirë një rast kur një citim ligjor i prodhuar nga AI u përdor padrejtësisht në një mosmarrëveshje ligjore.

Kjo marrëveshje rrit rëndësinë e përdorimit të kujdesshëm dhe me përgjegjësi të inteligjencës artificiale. Kompanitë duhet të fokusohet te cilësia, saktësia, si dhe siguria e të dhënave që AI gjeneron, për të ndërtuar besim dhe për të përfituar maksimalisht nga transformimi dixhital.

Tags: Deloitte, inteligjenca artificiale, Anthropic, chatbot Claude, probleme me saktësinë, transformimi dixhital