Background waves

Goldman Sachs doubles down on MoEngage in new round to fuel global expansion

moengage-ceo_b0228f.jpg

MoEngage [https://www.moengage.com/], një platformë për angazhimin e klientëve që bashkëpunon me marka konsumatori në 75 vende, njofton se ka siguruar një raund të ri financimi, i udhëhequr nga investitori i saj ekzistues, Goldman Sachs Alternatives, për të përshpejtuar rritjen globale dhe për të integruar më shumë veçori të inteligjencës artificiale në platformën e vet.

Në total, 100 milionë dollarë në aksione kaluan pronësinë në raundin Series F, rreth 60% si investim kryesor dhe 40% si sekondar. Ky financim shënon hyrjen e firmës indiane të riskut A91 Partners si investitor i ri krahas Goldman Sachs Alternatives. MoEngage ka arritur të mbledhë gjithsej 250 milionë dollarë nga investitorë të ndryshëm.

Zgjerimi global dhe integrimi i AI

Me markat e konsumatorëve që mbështeten gjithmonë e më shumë në kanale dixhitale për të arritur klientët, konkurrenca për vëmendje është rritur ndjeshëm. Për këtë arsye, kompanitë tani kërkojnë mjete të drejtuara nga AI që automatizojnë vendimmarrjen dhe reduktojnë punën manuale. MoEngage pozicionohet në këtë segment përmes suites Merlin AI, që ndihmon ekipet e marketingut të lansojnë fushata më shpejt dhe të përmirësojnë efikasitetin në targetim.

Sipas bashkëthemeluesit dhe CEO-së Raviteja Dodda, “Ne ndihmojmë markat B2C të angazhojnë në mënyrë më efektive klientët e tyre duke përdorur të dhënat që ata tashmë zotërojnë”. Startup-i me 11 vite eksperiencë ka kaluar 7 vitet e para kryesisht në Indi dhe Azinë Juglindore, por gjatë 4 viteve të fundit ka hyrë në tregje të reja, me Amerikën e Veriut që tani sjell mbi 30% të të ardhurave. Ndërkohë, rreth 25% vijnë nga Europa dhe Lindja e Mesme dhe 45% nga India dhe Azia Juglindore.

Angazhimi financiar nga Goldman Sachs i jep MoEngage mundësinë për të forcuar praninë globale. Goldman Sachs gjithashtu bashkë-udhëhoqi raundin Series E të financimit prej 77 milionë dollarësh në qershor 2022.

“Hyrja e investitorëve ekzistues si udhëheqës është një konfirmim i fortë i bazave tona të qëndrueshme,” thekson Dodda.

MoEngage ka investuar shumë në dy vitet e fundit në AI të gjenerimit të tekstit dhe AI të vendimmarrjes. Këto përpjekje reflektohen në Merlin AI, që përfshin agjentë AI që ndihmojnë në krijimin e mesazheve të marketingut, variacioneve të fushatave dhe prodhimin e teksteve natyrore me imazhe përkatëse. Gjithashtu, Merlin AI ofron mjete të cilat analizojnë dhe përcaktojnë se cilët klientë duhet të marrin një ofertë, në çfarë kanali dhe në cilën kohë.

Rritja e shpejtë dhe planet për të ardhmen

MoEngage shërben aktualisht mbi 1,350 marka konsumatori globalisht, përfshirë SoundCloud, McAfee, Kayak, Domino’s, Deutsche Telekom, Travelodge, si edhe marka indiane si Swiggy, Flipkart, Ola, Airtel dhe Tata. Rreth 60% e biznesit vjen nga ndërmarrjet tradicionale, ndërsa 40% nga firmat që fokusohen tek interneti. Platforma bashkëpunon edhe me mbi 25 banka botërore dhe disa kompani të mëdha sigurimesh si JPMorgan Chase, Citibank dhe Life Insurance Corporation (LIC) e Indisë.

Disa prej këtyre markave kanë braktisur platforma ekzistuese si Adobe, Oracle dhe Salesforce, duke zgjedhur MoEngage. Për shembull, SoundCloud transferoi mbi 120 milionë përdorues në MoEngage për 12 javë, duke përdorur asistencën e AI për lançime më të shpejta produktesh dhe rritje të mbajtjes së përdoruesve të paguar.

Disa klientë të MoEngage më parë përdornin zgjidhje të ndryshme për detyra të veçanta, por MoEngage i bashkoi në një platformë të vetme për të ulur kostot dhe thjeshtuar menaxhimin e marketingut.

“Markat tona, qofshin banka apo kompani të e-commerce, përdorin MoEngage për të unifikuar të gjitha të dhënat e klientit nga çdo pikë ndërveprimi, si dyqane fizike, faqe web, aplikacione mobile dhe kanale të tjera,” thotë Dodda.

Pa zbuluar shifra të sakta, Dodda bën të ditur që MoEngage ka pasur rritje prej 40% vit-pas-viti dhe synon një normë rritjeje vjetore të përbërë prej 35% përgjatë tre viteve të ardhshme. Kompania gjithashtu pret të bëhet EBITDA-pozitive çdo tremujor para fundit të vitit financiar aktual.

Konkurrentët kryesorë të MoEngage janë firmat si Braze, CleverTap, si dhe platformat e vjetra të marketingut të Adobe, Oracle, dhe Salesforce.

Me rreth 800 punonjës në 15 zyra globale, MoEngage planifikon shtimin e stafit, veçanërisht në Amerikën e Veriut dhe Europë, duke zgjeruar ekipet e suksesit për klientin, mbështetjes, shitjeve dhe marketingut. Kompania gjithashtu synon të ndërtojë kapacitete shtesë të AI-së dhe të punësojë më shumë talente për këtë qëllim.

MoEngage ka në plan të jetë gati për IPO brenda pak vitesh, ndonëse pa dhënë afat të saktë për publikimin në bursë. Sipas Dodda, “Shohim mundësi për të ndërtuar një kompani me të ardhura prej miliarda dollarësh në sektorin tonë.”

Tags: Goldman Sachs, MoEngage, investime, inteligjencë artificiale, marketing digjital, rritje globale