Background waves

GTA VI developer accused of union busting in mass firings

Jason_and_Lucia_02_With_Logos_landscape.jpg

Rockstar Games, zhvilluesi i Grand Theft Auto VI, pushoi nga puna midis 30 dhe 40 punonjës të enjten, siç është raportuar më parë nga Bloomberg. Sipas Unionit të Punonjësve të Pavarur të Britanisë së Madhe (IWGB), të gjithë punonjësit e pushuar ishin pjesë e një bisedë private në Discord të sindikatës dhe ishin ose anëtarë aktualë të sindikatës, ose po përpiqeshin të organizonin një sindikatë te Rockstar. “Rockstar sapo ka kryer aktin më të hapur dhe të pamëshirshëm të shkatërrimit të sindikatës në historinë e industrisë së lojërave,” tha presidenti i IWGB, Alex Marshall. Ndërkohë, Alan Lewis, kreu i komunikimit global korporativ në kompaninë mëmë të Rockstar, Take-Two Interactive, u përgjigj se pushimet ishin për “shkelje të rëndë të disiplinës, dhe për asnjë arsye tjetër”, pa dhënë detaje të mëtejshme.

Pranë lançimit të Grand Theft Auto VI

Pushimet ishin të shpërndara nëpër zyra të Rockstar në MB dhe Kanada. Këto ndodhën vetëm shtatë muaj përpara lëshimit të Grand Theft Auto VI. Fillimisht, loja do të dilte këtë vjeshtë, por disa muaj më parë Rockstar njoftoi shtyrjen e publikimit deri më 26 maj 2026. Sipas kompanisë, “Kemi nevojë për më shumë kohë për të siguruar nivelin e cilësisë që prisni dhe meritoni.”

Reagimet e Sindikatës dhe Rockstar

Presidenti i IWGB, Alex Marshall, u shpreh: “Ky është akti më i ashpër i prishjes së sindikatës në industrinë e lojërave, dhe një përçmim i hapur ndaj ligjit dhe jetëve të punëtorëve që sjellin miliarda të ardhura. Edhe pse ky është një sulm i qëllimshëm ndaj punëtorëve që organizohen për zë të përbashkët dhe kushte më të mira pune, sindikata vazhdon pa u tërhequr. Ata do të vazhdojnë të kërkojnë respekt dhe kushte të përmirësuara, ndërsa japin kreativitet dhe përkushtim në lojëra që duhen nga miliona njerëz. IWGB do të ndjekë të gjitha rrugët ligjore për të siguruar që anëtarët të rikthehen në punë dhe të marrin kompensim të përkohshëm.”

Alan Lewis nga Take-Two Interactive u shpreh: “Ne përpiqemi të krijojmë pronësi më të mirë argëtimi në mbarë botën duke i dhënë ekipeve tona kreative kushte pozitive pune dhe mundësi për karrierë. Kultura jonë fokusohet në skuadër, ekselencë dhe mirësi. Rockstar Games pushoi një numër të vogël individësh vetëm për shkelje të rënda të disiplinës. Gjithmonë mbështesim ambiciet dhe qasjen e Rockstar-it.”

Tags: GTA VI, Rockstar Games, pushime nga puna, sindikata, organizim sindikal, industria e lojërave