Here’s what ads on your $2,000 Samsung smart fridge will look like

Samsung ka lajmëruar se nga muaji tjetër, përdoruesit në SHBA të frigoriferëve të mençur Family Hub do të shohin reklama të produkteve dhe shërbimeve Samsung në ekranet e tyre të integruara. Këto frigoriferë, që kushtojnë mbi 2,000 dollarë, vijnë të pajisur me ekrane të mëdha të stilit Android, të cilat tani do të shfaqin një widget të ri për reklama. Lajmi u konfirmua nga Shane Higby, drejtori i Divizionit të Pajisjeve Shtëpiake në Samsung Electronics America, për The Verge.
Si do të shfaqen reklamat në frigoriferët Family Hub?
Widget-i i ri i reklamave do të shfaqet përgjatë temave të ekranit kryesor të disa prej frigoriferëve të zgjuar të Samsung. Për shembull, sikurse në një tablet ose smartphone, përdoruesit do të kenë mundësinë të shohin katër ekrane të ndryshme të widget-it, ku njëri prej tyre është dedikuar reklamave. Ndërkohë që kalimi nga një ekran te tjetri realizohet lehtësisht, përdoruesit do të përballen me informacione promovuese bashkë me lajmet apo përditësimet e tjera që ofron frigoriferi. Edhe pse një pjesë e përdoruesve mund të preferonte pajisje pa reklama në ambientin e tyre të kuzhinës, Samsung e sheh këtë si pjesë të evolucionit të smart home që ofron.
Ndikimi tek përdoruesit dhe mundësia për të zgjedhur
Publikimi i reklamave të tilla në pajisje të nivelit të lartë është një ndryshim i madh. Përparësia është që reklamat lidhen vetëm me produkte dhe shërbime të Samsung, gjë që mund të jetë ndihmuese për ata që kërkojnë të zgjerojnë ekosistemin e tyre smart. Megjithatë, për disa përdorues, kjo mund të perceptohet si pengesë ndaj privatësisë ose si një shqetësim i panevojshëm. Të gjithë këta faktorë pritet të ndikojnë mënyrën se si përdoruesit do të përjetojnë të ardhmen e paisjeve të mençura në shtëpi.
Tags: Samsung Family Hub, frigorifer i zgjuar, reklama në pajisje shtëpiake, shtëpi inteligjente, përvojë përdoruesi, shqetësime privatësie
