Background waves

Lovable says it’s nearing 8 million users as the year-old AI coding startup eyes more corporate employees

Screenshot-2025-11-10-at-11.20.57-PM.png

Lovable [https://lovable.dev/], platforma për kodim me inteligjencë artificiale me qendër në Stokholm, po afron shifrën e 8 milionë përdoruesve, siç tha CEO Anton Osika gjatë një interviste të hënën, një kërcim i madh nga 2.3 milionë përdoruesit aktivë [https://techcrunch.com/2025/07/17/lovable-becomes-a-unicorn-with-200m-series-a-just-8-months-after-launch/] që kompania deklaroi në korrik. Osika tha se kompania — e themeluar pothuajse saktësisht një vit më parë — po sheh gjithashtu “100,000 produkte të reja të ndërtuara çdo ditë në Lovable”.

Këto shifra tregojnë për rritje shumë të shpejtë të startup-it, i cili deri më tani ka mbledhur 228 milionë dollarë financim, përfshirë një raund prej 200 milionë dollarësh këtë verë [https://techcrunch.com/2025/07/17/lovable-becomes-a-unicorn-with-200m-series-a-just-8-months-after-launch/], që çoi vlerësimin në 1.8 miliardë dollarë. Për më tepër, thashethemet kanë qarkulluar se investitorë të rinj duan të investojnë në një vlerësim prej 5 miliardë dollarësh. Megjithatë, Osika shprehet se Lovable nuk ka mungesë kapitali për momentin dhe ka zgjedhur të mos komentojë mbi planet për financime të reja.

Rritja, Retenca dhe Sfidat me Trafikun

Gjatë një prezantimi në Web Summit në Lisbonë, Osika nuk përmendi një tjetër të dhënë kyçe: të ardhurat vjetore të përsëritura të kompanisë. Lovable përdor një model miksturë midis versionit falas dhe atij me pagesë, dhe këtë qershor arriti 100 milionë dollarë ARR, një arritje që e ndau publikisht. Megjithatë, janë ngritur pyetje nëse ky bum i vibe coding është i qëndrueshëm.

Sipas një raporti kërkimor nga Barclays këtë verë, si dhe të dhënave të Google Trends, trafiku drejt disa prej shërbimeve më të përfolura si Lovable dhe v0 nga Vercel nisi të bjerë pas majit të arritur më herët gjatë vitit. (Sipas analistëve të Barclays, trafiku për Lovable deri në shtator kishte rënë me 40%.) “Kjo rënie e trafikut ngre pikëpyetje nëse app/site vibe coding e ka arritur pikën maksimale apo është vetëm një pauzë para një shpalosje të re interesi,” thuhej në analizë.

Megjithatë, retenca vazhdon të jetë e lartë për Lovable, sipas Osika, me më shumë se 100% net dollar retention — përdoruesit shpenzojnë gjithnjë e më shumë me kalimin e kohës. Kompania sapo ka kaluar pragun e 100 punonjësve dhe po sjell talente drejtuesish nga San Francisko për të forcuar zyrën në Stokholm.

Lovable nisi si GPT Engineer, një mjet open source që Osika krijoi dhe që u përhap me shpejtësi në mesin e zhvilluesve. Sidoqoftë, shpejt kuptoi se shansi më i madh ishte për 99% të njerëzve që nuk dinë të kodojnë. “U zgjova disa ditë pas ndërtimit të GPT Engineer dhe kuptova, ‘Duhet të rimendojmë si ndërtohet software-i’,” tha Osika. “Ika me biçikletë tek bashkëthemeluesi, i thashë, kam një ide madhështore. E zgjova nga gjumi.”

Përdorim i Larmishëm, Siguri dhe Konkurrencë

Platforma ka tërhequr një bazë përdoruesish të larmishme. Më shumë se gjysma e kompanive Fortune 500 përdorin Lovable për të “shpërthyer kreativitetin,” sipas Osika. Në të njëjtën kohë, një 11-vjeçar në Lisbonë ndërtoi një klon të Facebook për shkollën e tij, ndërsa një duo suedeze po realizon 700,000 dollarë në vit nga një startup i filluar vetëm shtatë muaj më parë në këtë platformë.

Osika tregon se “Ajo që dëgjoj nga njerëzit që provojnë Lovable është, ‘Thjesht funksionon,’” duke ja atribuar këtë ndjesi frymës së dizajnit suedez. Sidoqoftë, siguria mbetet një sfidë për sektorin e vibe coding. Për një incident të fundit, kur një aplikacion i ndërtuar me këto mjete publikoi pa dashje 72,000 imazhe me të dhëna GPS e ID përdoruesish, Osika pranoi problematikën. “Pjesa ku po punësojmë më shpejt në organizatën tonë është inxhinieria e sigurisë,” tha ai, duke shtuar se synimi është që Lovable të jetë më i sigurt se zhvillimi tradicional. Para se të vendosin në prodhim, Lovable kryen disa kontrolle sigurie, edhe pse për aplikacione sensitive kërkohet angazhimi i ekspertëve të sigurisë, ashtu si me zhvillimin tradicional.

Në lidhje me konkurrencën nga OpenAI dhe Anthropic, të cilat furnizojnë modele për Lovable por gjithashtu kanë hedhur në treg agjentë të ndërmjetëm për kodim, Osika thotë se tregu është mjaft i madh për më shumë se një fitues. Sipas tij, çelësi është nxitja e kreativitetit dhe agjencisë njerëzore — “Nëse mund të sjellim mundësinë që kushdo që ka një ide të mirë të krijojë dhe të ndërtojë biznese mbi këtë, duhet të festohet kushdo që e mundëson atë.”

Lovable ka si mision të ndërtojë “softuerin e fundit” — një platformë ku gjithçka që i duhet një organizate produkti mund të realizohet me një ndërfaqe të thjeshtë, nga kuptimi i përdoruesve tek lançimi i funksionaliteteve kritike. “Demo, don’t memo”, një frazë popullore mes liderëve të produktit, tregon se si kompanitë përdorin tani Lovable: prototipizojnë shpejt ide dhe i testojnë me përdorues të hershëm përpara se të investojnë më shumë burime.

Pavarësisht rritjes marramendëse dhe vëmendjes së investitorëve, Osika shfaqet i relaksuar dhe më shumë i interesuar për kulturën evropiane të punës se sa për statusin e kompanisë. Ai thekson rëndësinë e një ekipi të motivuar nga misioni dhe refuzon intensitetin e tepruar të kulturës amerikane të “hustle”. “Më të mirët në ekipin tim, shumica kanë fëmijë dhe vërtet kujdesen për punën që bëjmë. Nuk punojnë 12 orë, 6 ditë në javë,” tha ai, edhe pse shtoi: “Gjithsesi jemi startup, kështu që ndoshta punojnë më shumë se shumica e punëve të tjera.”

Tags: AI, startup, kodim, siguri, inovacion, kultura e punës