Background waves

Netflix CEO made a visit to the White House before buying Warner Bros.

gettyimages-2250046912.jpg

In November, Ted Sarandos, bashkë-CEO i Netflix, realizoi një vizitë të gjatë në Shtëpinë e Bardhë për një takim me Donald Trump. Sipas Bloomberg, ata diskutuan për disa tema, por fokusi kryesor ishte plani i Netflix për të bërë një ofertë për Warner Bros. Në fund të bisedës, Sarandos u largua me përshtypjen se “Netflix nuk do të përballej me kundërshtim të menjëhershëm nga Shtëpia e Bardhë.”

Gara e Ofertave për Warner Bros

Këtë javë, Netflix fitoi betejën e ofertave për Warner, duke ofruar 82.7 miliardë dollarë. Dihej që Paramount dhe CEO i saj, David Ellison, kishin shumë interes për të blerë këtë studio të njohur dhe asetet e saj të transmetimit. David dhe babai i tij, Larry Ellison, janë të lidhur ngushtë me Shtëpinë e Bardhë dhe sipas qasjes së tyre, vetëm ata mund të përballonin pengesat rregullatore të konsolidimit të mëtejshëm të mediave. Megjithatë, Sarandos duket se me të drejtë besoi që Ellisonët e mbivlerësuan ndikimin e tyre politik. Edhe pse pati përpjekje publike nga Paramount për të kthyer Shtëpinë e Bardhë kundër marrëveshjes, Netflix triumfoi—të paktën për momentin. Gjithsesi, ende ekziston mundësia që Paramount të ndërmarrë një përpjekje armiqësore për blerje ose që Departamenti i Drejtësisë të frenojë marrëveshjen, kështu që asgjë nuk është e garantuar.

Fitore Personale për Ted Sarandos

Është me rëndësi të përmendet se Sarandos tentoi të blinte Paramount përpara se David Ellison të ndërhynte. Për pasojë, sigurimi i Warner Bros para syve të Ellison-it është me shumë gjasë një fitore personale për të. Situata aktuale jo vetëm që forcon pozicionin e Netflix në industrinë e argëtimit por gjithashtu e pozicionon kompaninë si një lojtar kyç në të ardhmen e transmetimeve dhe prodhimit të filmit.

Tags: Netflix, Warner Bros, Shtëpia e Bardhë, Ted Sarandos, konsolidimi i mediave, marrëveshje blerjeje