Studio Ghibli and other Japanese publishers want OpenAI to stop training on their work

A Japanese trade organization representing publishers like Studio Ghibli wrote a letter [link] to OpenAI last week, calling for the AI giant to stop training [link] its AI models on their copyrighted content without permission. Studio Ghibli, the animation studio behind films like “Spirited Away” and “My Neighbor Totoro,” has been especially impacted by OpenAI’s generative AI products. When ChatGPT’s native image generator was released in March, it became a popular trend [link] for users to prompt for re-creations of their selfies or pet pictures in the style of the studio’s films. Even OpenAI CEO Sam Altman changed his profile picture on X [link] to a “Ghiblified” picture.
Reagimi i botuesve japonez ndaj trajnimit të AI
Tashmë, me rritjen e aksesit tek Sora dhe krijuesi i videove i OpenAI, Shoqata Japoneze e Distribuimit të Përmbajtjes Ndërkombëtare (CODA) ka kërkuar që OpenAI të mos përdorë përmbajtjen e anëtarëve të saj për mësim makinerik pa leje. Kjo kërkesë vjen pasi OpenAI ndjek parimin “më mirë të kërkosh falje sesa leje”, gjë që e ka bërë shumë të thjeshtë për përdoruesit të gjenerojnë foto dhe video të karaktereve të mbrojtur nga e drejta e autorit [link], ose figura të ndjera publike [link]. Kjo qasje ka sjellë ankesa nga institucione si Nintendo [link] dhe trashëgimtarët e Dr. Martin Luther King, Jr. [link], të cilët po ashtu mund të bëhen lehtësisht pre e deepfake-ve në Sora.
OpenAI duhet të zgjedhë nëse do të bashkëpunojë me këto kërkesa; nëse jo, palët e dëmtuara mund të bëjnë padi, edhe pse ligji amerikan nuk është i qartë për përdorimin e përmbajtjes së mbrojtur në trajnimin e AI. Precedentët janë të paktë për të ndihmuar gjyqtarët në interpretimin e ligjit të të drejtës së autorit, i cili nuk është përditësuar [link] që nga viti 1976. Megjithatë, së fundi një gjykatës amerikan ka vendosur se Anthropic nuk shkel ligjin [link] duke trajnuar AI-në me libra të mbrojtur, edhe pse kompania u gjobit për piraterinë e librave konkretë. Por CODA argumenton që kjo mund të ketë pasoja të tjera ligjore në Japoni.
Qasja ligjore dhe reagimi i krijuesve
“Në rastet kur, si me Sora 2, vepra të veçanta të mbrojtura riprodhohen ose gjenerohen në mënyrë të ngjashme, CODA konsideron se akti i riprodhimit gjatë procesit të mësimit makinerik mund të përbëjë shkelje të të drejtës së autorit,” thekson CODA. “Sipas sistemit japonez të së drejtës së autorit, leja paraprake është e nevojshme për përdorimin e veprave të mbrojtura, dhe nuk ekziston sistem që lejon shmangien e përgjegjësisë nëpërmjet kundërshtimeve të mëvonshme.”
Hayao Miyazaki, figurë qendrore e Studio Ghibli, nuk ka komentuar drejtpërdrejt mbi interpretimet e AI të veprës së tij. Megjithatë, kur iu tregua një animacion 3D i gjeneruar nga AI në vitin 2016, ai deklaroi [link] se ishte “thellësisht i neveritur”. “Nuk mund ta shoh këtë gjë dhe të më duket interesante,” u shpreh ai. “E konsideroj këtë një fyerje ndaj jetës vetë.”
Tags: Studio Ghibli, OpenAI, të drejtat e autorit, inteligjenca artificiale, animacion japonez, japoni
