Për vite me radhë, rekrutuesit kanë përdorur machine learning për të gjetur kandidatët e mundshëm për punësim duke kërkuar fjalë kyçe në CV dhe profile LinkedIn. Edhe pse kjo metodë ndihmon për të ngushtuar numrin e kandidatëve, rekrutuesit duhet ende të shqyrtojnë manualisht çdo profil për të përcaktuar përshtatshmërinë për një rol të caktuar.
Juicebox: Një Kërkim i Talentit më Inteligjent dhe më i Shpejtë
David Paffenholz dhe Ishan Gupta, fillimisht vetëm 22 dhe 19 vjeç, kuptuan se modelet e mëdha të gjuhës (LLM) mund të përmirësonin kërkimin e talenteve. Ata krijuan Juicebox, një motor kërkimi i fuqizuar nga inteligjenca artificiale që analizon profile profesionale, faqe personale dhe burime të tjera publike për të identifikuar kandidatët më të kualifikuar.
Pasi morën pjesë në akseleratorin e startupeve Y Combinator gjatë verës së 2022, dyshja kaloi disa vite duke rafinuar produktin e tyre. Në fund të vitit 2023, kur motorri i tyre i kërkimit PeopleGPT ishte gati, ai u përqafua nga klientë të ndryshëm – nga startup-e të vogla deri te kompani të mëdha si Cognition, Ramp dhe Perplexity.
Brenda një periudhe të shkurtër, Juicebox arriti të shërbejë mbi 2,500 klientë dhe të gjenerojë më shumë se 10 milionë dollarë të ardhura vjetore të përsëritshme (ARR).
Rritje e Shpejtë dhe Investime nga Gjigandët e Teknologjisë
Juicebox njoftoi së fundmi sigurimin e 36 milionë dollarëve financim, përfshirë 30 milionë dollarë si pjesë e raundit Series A të udhëhequr nga Sequoia Capital. David Cahn nga Sequoia u njoh me kompaninë kur një themelues i startup-ëve të hershëm i tregoi se kishte punësuar më shumë se një duzinë punonjës me anë të Juicebox, pa përdorur aspak rekrutues profesionistë.
Kjo dëshmi pozitive bëri që Cahn të shihte potencialin e madh të startup-it. Së shpejti, ai mësoi se edhe rekrutuesi i brendshëm i Sequoia po përdorte Juicebox për përpjekjet e vetë kompanisë. Takimi me themeluesit e Juicebox e bindi edhe më shumë për suksesin e këtij produkti unik.
Edhe me një ekip shumë të vogël, kompania po fitonte qindra klientë dhe vazhdonte të rritej pa një ekip të posaçëm shitjesh. Klientët po i bashkohen Juicebox sepse shpejtësia në rekrutim është vendimtare për bizneset që zhvillojnë funksione të reja me AI.
Ajo që e dallon Juicebox nga konkurrenca është aftësia për të nxjerrë informacion për kandidatët njëjtë siç vepron një njeri. Kështu, gjen talente të reja të cilat nuk do të gjendeshin lehtësisht nga kërkimet tradicionale me fjalë kyçe.
Platforma preferohet si nga kompani të vogla që nuk kanë rekrutues të dedikuar, ashtu edhe nga ekipet e talenteve në korporata të mëdha. Kërkimi i automatizuar i kursen kohë rekrutuesve, duke e lejuar të fokusohen më shumë te ndërtimi i marrëdhënieve me kandidatët e mundshëm. Sapo Juicebox identifikon kandidatët, agjenti i tij i integruar mund të dërgojë email automatikisht dhe të organizojë thirrjen e parë.
Në një kohë kur kompani të tjera rekrutimi të vjetra, si Eightfold, po shtojnë gjithashtu funksionalitete të ngjashme me AI, partneri i Sequoia mbetet i bindur se Juicebox mund të bëhet një produkt thelbësor për çdo startup teknologjik.
“Ne kemi investuar në shumë biznese që janë bërë zgjedhje të paracaktuara për startup-et, si për shembull Stripe. Mendoj se Juicebox mund të jetë opsioni i parë që çdo startup përdor për të punësuar punonjësit e parë,” theksoi ai.
Tags: Juicebox, Sequoia Capital, rekrutime, inteligjencë artificiale, LLM, startup