Xborder2-1-scaled.webp
Kamion elektrik pa shofer realizon kalimin e parë historik të kufirit
Data: 03/10/2025 12:10

Një KAMION ELEKTRIK PA KABINË BËHET MJETI I PARË AUTONOM QË KALON NJË KUFIR NDËRKOMBËTAR DHE KRYEN DOGANIM PA NDËRHYRJE NJERËZORE

Kamioni elektrik pa kabinë kalon kufirin midis Suedisë dhe Norvegjisë

Një kamion elektrik pa kabinë, i quajtur nga dëshmitarët si “furgoni kozmik i qumështit”, bëri histori duke u bërë i pari automjet autonom në botë që kalon një kufi ndërkombëtar dhe përfundon procesin e doganimit plotësisht pa ndërhyrje njerëzore. Ky udhëtim u zhvillua në qytetin Ørje, në kuadër të një dërgese të organizuar nga kompania logjistike PostNord.

Dogana dhe dokumentacioni për mallrat u përfunduan në mënyrë të automatizuar, pa nevojë për shofer në bord, falë bashkëpunimit me kompaninë norvegjeze Q-Free. Sistemi lidhi kamionin me platformën e digjitalizuar të doganave të Norvegjisë, Digitoll, duke lejuar deklarimin paraprak të mallrave dhe kalimin e kufirit pa vonesa.

Një hap historik për transportin autonom dhe digjitalizimin e logjistikës

Ky test, pjesë e projektit të bashkëfinancuar nga BE MODI, synon të provojë sigurinë dhe efikasitetin e përdorimit të mjeteve autonome në transportin ndërkombëtar. Operacionet ndërkufitare përbëjnë një nga sfidat më të mëdha për automjetet autonome për shkak të ndryshimeve ligjore mes shteteve, sinjalizimit të ndryshëm dhe procedurave komplekse doganore. Autoriteti doganor norvegjez Tolletaten mbështeti këtë iniciativë, duke theksuar rëndësinë e saj për zhvillimin e transportit ndërkombëtar të mallrave.

Henrik Green, Drejtor i Teknologjisë dhe Menaxher i Përgjithshëm i Teknologjive Autonome në Einride, shprehu krenarinë për këtë arritje të parë në botë. Ai theksoi angazhimin për të zgjeruar më tej aplikimet e teknologjisë autonome, duke përmirësuar sigurinë, efikasitetin dhe qëndrueshmërinë e transportit.

Kamioni është pjesë e një pakete teknologjike të zhvilluar nga Einride, e cila përfshin softuerin autonom Einride Driver, mjetin pa kabinë të dedikuar dhe një platformë remote “Control Tower” për mbikëqyrjen në distancë të flotave. Kjo teknologji synon të përmirësojë sigurinë dhe ruajtjen e mjedisit në transportin rrugor të mallrave.

Projekti MODI bashkon partnerë publikë dhe privatë nga Suedia dhe Norvegjia, përfshirë Statens Vegvesen, Sintef, Q-Free, Trafikverket dhe Østfold kommune.

PostNord, që menaxhon rreth 200 milionë pako çdo vit në rajonin nordik, theksoi si kjo provë demonstron ndikimin që automatizimi mund të ketë në logjistikë. May-Kristin S. Willoch, Drejtuese e Sektorit të Ambientit në PostNord, tha se kjo arritje jo vetëm theu një kufi fizik por hapi një epokë të re për industrinë e logjistikës, duke ndihmuar në reduktimin e emetimeve dhe rritjen e sigurisë.

Nëse dëshironi të kontribuoni me lajme apo ekspertizë, “The European” mirëpret opinionet nga drejtues biznesesh dhe specialistë të sektorit për temat që lidhen me zhvillimet më të fundit në transport dhe teknologji.

Tags: kamion autonom, kufi ndërkombëtar, transport elektrik, digjitalizim i logjistikës, automjete pa shofer, teknologji e re