Google prezanton logon e re me gradient për të gjithë kompaninë
Kompania teknologjike Google ka prezantuar zyrtarisht logon e re të saj me gradient, duke e bërë këtë dizajn simbolin e saj unik në të gjitha platformat. Ky ndryshim është shpallur të hënën dhe përbën ndryshimin më të madh të logos pas plot 10 vjetësh. Në fillim, logoja e re kishte filluar të shfaqej në aplikacionin Google për Android dhe iOS në maj, por së shpejti do të mund të gjendet në të gjitha shërbimet e kompanisë.
Çfarë ndryshon tek logoja e re dhe pse është bërë ky ndryshim?
Ndryshe nga logoja e vitit 2015, ku ngjyrat e kuqe, të verdhë, jeshile dhe blu ishin të ndara, logoja e re e “G”-së i përzien të gjitha ngjyrat së bashku, duke i bërë ato më të ndritshme. Kjo sjellje përafron dizajnin e logos me atë të logos së sistemit të inteligjencës artificiale Gemini, pjesës më të fundit të zhvillimeve të Google. Sipas shpjegimit zyrtar, ky ndryshim pasqyron “evoluimin e kompanisë në epokën e AI-së”.
Logoja e re do të shfaqet në të gjitha shërbimet kryesore të Google
Përveç logos kryesore, Google ka ndryshuar edhe logon e Google Home për të reflektuar stilin e ri vizual. Pritet që në muajt në vijim, dizajni me gradient të bëhet pjesë e aplikacioneve të tjera të rëndësishme të Google si Gmail, Drive, Meet dhe Calendar. Kjo risi synon të krijojë një identitet më të unifikuar dhe modern për të gjithë ekosistemin e shërbimeve të Google, duke ju përshtatur gjithashtu edhe teknologjive të fundit të AI-së që kompania po zhvillon.
Tags: Google, logo e re, gradient, inteligjencë artificiale, Gemini, dizajn