Background waves

DoorDash prezanton Zesty, aplikacion AI për të zbuluar restorante të reja

imgi_5_generic-shareable-thumbnail.png

DoorDash ka lançuar një aplikacion të ri social të fuqizuar nga inteligjenca artificiale, i quajtur Zesty, i cili synon të ndihmojë përdoruesit të zbulojnë shpejt restorante lokale. Fillimisht, ky aplikacion është i disponueshëm në zonën e San Franciscos dhe Nju Jorkut.

Zesty: Aplikacioni inovativ për zbulimin e restoranteve lokale

Me këtë aplikacion, DoorDash zgjeron aktivitetin e saj përtej shpërndarjes së ushqimit dhe hyn në hapësirën e zbulimit social të restoranteve. Qëllimi kryesor i Zesty është t’u kursejë përdoruesve kohë dhe përpjekje, duke eliminuar nevojën për të lexuar shumë komente të ndryshme, apo kërkimet e pafundme në TikTok e menutë e ndryshme gjatë kërkimit për një vend të ri për të ngrënë.

Sapo përdoruesit hapin aplikacionin dhe regjistrohen me llogarinë DoorDash, ata mund të kërkojnë rekomandime të personalizuara nga një chatbot AI, sipas kërkesave të tyre specifike. Për shembull, mund të shkruani “Një darkë e qetë në Williamsburg, që është ideale për introvertë” për të marrë sugjerime të përshtatura. Përveç kësaj, Zesty ofron edhe sugjerime të parapërgatitura, si “Mëngjese të përshtatshme për grupe” apo “Darka romantike me atmosferë vintage”.

Përvoja sociale dhe personalizim me zgjuarsi artificiale

Andy Fang, bashkëthemelues i DoorDash, ka deklaruar se aplikacioni mbledh të dhëna nga DoorDash, Google Maps, TikTok dhe burime të tjera, për të ofruar sugjerime të kuruara nga web-i. Zesty gjithashtu mëson nga preferencat tuaja, duke kuptuar se çfarë ju pëlqen dhe çfarë jo. Kur gjeni një rekomandim që ju tërheq, mund ta ruani atë ose ta ndani me të tjerët.

Përdoruesit kanë mundësi të shikojnë dhe të ndajnë foto e komente për restorantet ku kanë qenë, të zbulojnë përmbajtje të postuar nga të tjerët dhe të ndjekin njerëz, ashtu si në çdo rrjet social modern. Kjo e kthen Zesty në një komunitet ku lehtësisht mund të rekomandosh, ndash dhe zbulosh restorante të reja në qytetin tënd.

Një zëdhënës i DoorDash konfirmoi se kompania është gjithnjë në kërkim të mënyrave të reja për të lidhur njerëzit me më të mirën e komuniteteve të tyre. Duke pilotuar aplikacionin Zesty, DoorDash dëshiron të bëjë më të lehtë zbulimin e restoranteve, kafeneve, bareve dhe vendeve të tjera interesante përmes kërkimit të personalizuar dhe ndarjes sociale.

Edhe pse disa përdorues mund të preferojnë të përdorin Google ose shërbime si ChatGPT për të gjetur restorante, Zesty ofron një përvojë sociale të dedikuar për ata që duan të bëhen pjesë e një komuniteti të pasionuar pas ushqimit lokal. Ky aplikacion është një hap të rëndësishëm për DoorDash drejt rritjes përtej shërbimeve tradicionale të dërgesës së ushqimit, duke prezantuar veçori të reja si rezervimet në restaurante dhe shpërblimet për shpenzim në dyqane.

Tags: DoorDash, Zesty, inteligjenca artificiale, aplikacion social, restorante lokale, personalizim