Background waves

Goldman Sachs investon sërish në MoEngage për zgjerim global

moengage-ceo_b0228f.jpg

MoEngage mbledh 100 milion dollarë për të rritur praninë globale dhe për të fuqizuar platformën me AI

MoEngage, një platformë për rritjen e angazhimit të klientëve që bashkëpunon me marka konsumatori në 75 shtete, ka siguruar një investim të ri të drejtuar nga Goldman Sachs Alternatives për të përshpejtuar rritjen globale dhe për të integruar më shumë inteligjencë artificiale në shërbimet e saj. Në total, janë shkëmbyer aksione në vlerë prej 100 milion dollarë, ku 60% kanë qenë aksione primare, ndërsa pjesa tjetër sekondare, si pjesë e raundit të financimit Seria F. Po ashtu, investimi shënon hyrjen e A91 Partners si investitor i ri që bashkëudhëheq raundin me Goldman Sachs Alternatives. Në total, MoEngage ka mbledhur tashmë mbi 250 milion dollarë financime.

Fuqizimi i digjitalizimit dhe i risive me AI në marketing

Me rritjen e përdorimit të kanaleve digjitale nga markat për të arritur konsumatorët, konkurrenca për vëmendjen e tyre është rritur ndjeshëm. Prandaj, bizneset sot kërkojnë mjete të fuqizuara nga AI që automatizojnë vendimmarrjen dhe ulin punën manuale. MoEngage, me paketën Merlin AI, ndihmon ekipet e marketingut dhe produktit të lançojnë fushata më shpejt dhe të përmirësojnë saktësinë e targetimit.

Siç tregon bashkëthemeluesi dhe CEO Raviteja Dodda, “Ne i ndihmojmë markat B2C të komunikojnë më mirë me klientët e tyre duke përdorur të dhënat që ata tashmë zotërojnë.” Kompania fillimisht u përqendrua tek India dhe Azia Juglindore, por vitet e fundit ka zgjeruar ndjeshëm praninë në Amerikën Veriore, e cila sot përbën mbi 30% të të ardhurave të saj. Ndërkohë, Europa dhe Lindja e Mesme mbulojnë rreth 25%, ndërsa India dhe Azia Juglindore 45%.

Ndihmuar edhe nga mbështetja e Goldman Sachs në këtë raund të fundit finansimi – pas një financimi prej 77 milionë dollarë në Serinë E në qershor 2022 – MoEngage synon të rrisë më tej prezencën ndërkombëtare dhe të forcojë kapacitetet e platformës përmes AI.

Përfitimet e paketës Merlin AI dhe planet e rritjes

Gjatë dy viteve të fundit, MoEngage ka investuar thellësisht në kapacitetet e AI gjenative dhe vendimmarrëse. Paketa Merlin AI përfshin agjentë të AI që ndihmojnë krijimin e mesazheve marketingu, krijimin e varianteve të ndryshme të një fushate, si dhe gjenerimin e tekstit natyral dhe imazheve të përshtatura. Mjetet e AI ndihmojnë markat të përcaktojnë se cilët klientë duhet të marrin mesazhe specifike, në cilin kanal dhe në çfarë kohe, duke rritur drejtësinë dhe efektivitetin e fushatave.

Aktualisht, MoEngage shërben mbi 1,350 marka ndërkombëtare si SoundCloud, McAfee, Kayak, Domino’s, Deutsche Telekom dhe Travelodge, si dhe emra të njohur indianë si Swiggy, Flipkart dhe Tata. Pjesa më e madhe e të ardhurave, rreth 60%, vjen nga ndërmarrje tradicionale, ndërsa 40% nga kompani të fokusuara në internet. Platforma bashkëpunon edhe me më shumë se 25 banka dhe disa prej siguruesve më të mëdhenj në botë.

Disa nga këto marka më parë përdornin platforma të tjera marketingu si Adobe, Oracle ose Salesforce, por sot MoEngage ka fituar mbi 300 prej tyre, duke nxitur rritjen veçanërisht në Amerikën Veriore dhe EMEA.

P.sh., SoundCloud transferoi mbi 120 milionë përdorues në MoEngage brenda 12 javësh, duke përdorur analizat me AI për të përshpejtuar lancimet e produkteve dhe për të rritur mbajtjen e përdoruesve me pagesë. Shumë klientë të tjerë kanë mundur të bashkojnë zgjidhje të ndryshme në një platformë të vetme, duke ulur kostot dhe duke optimizuar operacionet.

Sipas Dodda, MoEngage arriti një rritje rreth 40% gjatë vitit të fundit dhe synon të mbajë një normë rritjeje mesatare vjetore prej 35% në tre vitet e ardhshme. Kompania pret gjithashtu që të jetë pozitive në EBITDA në bazë tremujore në fund të vitit fiskal.

MoEngage ka afërsisht 800 punonjës në 15 zyra globalisht dhe planifikon të rrisë numrin e tyre, veçanërisht në Amerikën Veriore dhe Evropë, duke shtuar ekipe për suksesin e klientit, shitje dhe marketing. Po ashtu, kompania synon të ndërtojë kapacitete të reja AI dhe të punësojë ekspertë të rinj në këtë fushë.

Në dy vitet e ardhshme, MoEngage synon të jetë gati për IPO (daljen në bursë) dhe të ndërtojë një kompani me të ardhura miliarda dollarëshe në fushën e saj.

Tags: Goldman Sachs, MoEngage, investime, inteligjencë artificiale, marketing digjital, rritje globale