Ja si do duken reklamat në frigoriferin tuaj Samsung prej 2000$

Samsung nis shfaqjen e reklamave në frigoriferët Family Hub në SHBA
Risi në përvojën e përdorimit të frigoriferëve të zgjuar Samsung
Nga muaji tjetër, Samsung do të fillojë të shfaqë reklama për produkte dhe shërbime të lidhura me vetë markën në frigoriferët e saj të zgjuar Family Hub, në Shtetet e Bashkuara. Kjo veçori u paralajmërua nga Samsung muajin e kaluar, duke njoftuar përdoruesit se reklamat ishin në prag të lançimit në tabletët Android të integruar në këta frigoriferë inteligjentë. Tani, me fillimin e muajit nëntor, modelet Family Hub që kushtojnë mbi $2,000 do të kenë një widget të ri që shfaq automatikisht reklama të dedikuara. Lajmin e konfirmoi zyrtarisht Shane Higby, drejtues i biznesit të elektroshtëpiakeve në Samsung Electronics America.
Ky ndryshim i ri bën pjesë në përditësimin më të fundit të softuerit të Family Hub. Widget-i i ri do të shfaqet në disa prej temave kryesore të “Cover screen” të frigoriferëve, që funksionojnë në mënyrë të ngjashme me ekranin kryesor të një tableti apo smartfoni. Sipas Samsung, ky widget përbëhet nga katër ekrane që rrotullohen: një prej të cilëve tregon lajme, ndërsa të tjerët janë të dedikuar për promovime dhe informacione të personalizuara mbi produkte apo shërbime të Samsung.
Më shumë mundësi, por edhe shqetësime për përdoruesit
Përveç reklamave, widget-i i ri do të ofrojë akses më të lehtë tek informacione të rëndësishme si lajmet, njoftimet e motit dhe këshilla të dobishme për përdorimin e vetë frigoriferit. Kjo mund të kontribuojë në krijimin e një ekosistemi më të pasur të shtëpisë inteligjente të Samsung, duke lidhur akoma më shumë produktet dhe shërbimet midis tyre. Megjithatë, shfaqja e reklamave të integruara ka ngjallur shqetësim tek disa përdorues, të cilët preferojnë një përvojë të pastër dhe pa ndërprerje në pajisjet e tyre të shtëpisë. Sidoqoftë, Samsung thekson se reklamat do të jenë relevante, të fokusuara tek nevojat e përdoruesve dhe nuk do të ndërhyjnë në funksionet bazë të frigoriferëve të zgjuar. Për përdoruesit që dëshirojnë një kontroll më të madh mbi përmbajtjen, ka gjithashtu mundësi për të menaxhuar ose kufizuar shfaqjen e reklamave përmes settings të pajisjes.
Ky hap i ri dëshmon se Samsung synon të ndërtojë një përvojë të integruar për shtëpinë inteligjente, duke lidhur aparatet kryesore të familjes me informacion të dobishëm, por edhe me përshtatje të reja që sjellin më afër konsumatorin me markën. Nëse kjo do të përmirësojë apo do të ndikojë negativisht në përvojën e përdorimit, do të varet nga mënyra se si përdoruesit reagojnë përballë këtij ndryshimi të rëndësishëm.
Tags: Samsung Family Hub, frigorifer i zgjuar, reklama në pajisje shtëpiake, shtëpi inteligjente, përvojë përdoruesi, shqetësime privatësie
