OpenAI lejon ndryshimin e nivelit të entuziazmit në ChatGPT

Përdoruesit e ChatGPT tani mund të personalizojnë ngrohtësinë, entuziazmin dhe përdorimin e emoji-ve nga biseduesi, sipas një postimi në rrjetet sociale nga OpenAI. Këto opsione të reja, së bashku me mundësi të ngjashme për rregullimin e përdorimit të titujve dhe listave, janë shtuar tek menyja “Personalizimi” dhe mund të vendosen në “Më shumë”, “Më pak” ose “Bazë”. Kështu, përdoruesit kanë më shumë kontroll për të rregulluar tonin e ChatGPT sipas preferencave të tyre, përveç mundësisë ekzistuese për të caktuar një stil dhe ton bazë si “Profesional”, “I sinqertë” apo “I veçantë”, që OpenAI i shtoi në nëntor.
Çfarë përfitojnë përdoruesit me personalizimin e tonit?
Tonin i ChatGPT ka qenë një temë e diskutuar gjatë këtij viti, pasi OpenAI u detyrua të tërheqë një përditësim që u konsiderua “i tepruar në lajkatim të përdoruesit”. Më vonë, kompania përshtati modelin GPT-5, duke e bërë më të ngrohtë dhe më miqësor, pas ankesave të përdoruesve që e konsideronin variantin e ri më të ftohtë dhe më pak të afërt.
Disa akademikë dhe kritikë të AI-së kanë theksuar se tendenca e chatbotëve për të lavdëruar dhe pohuar bindjet e përdoruesve mund të jetë një “model i errët”, që inkurajon sjellje të varur dhe ndikon negativisht në shëndetin mendor të individit. Për këtë arsye, mundësia për të rregulluar se sa i ngrohtë dhe miqësor duhet të jetë biseduesi, është një hap i rëndësishëm për t’u përshtatur sipas nevojave të secilit përdorues.
Si funksionon personalizimi në ChatGPT?
Nga tani, të gjithë përdoruesit mund të zgjedhin saktësisht nivelin e ngrohtësisë, entuziazmit dhe përdorimit të emoji-ve tek ChatGPT nga cilësimet e personalizimit. Kjo risi i lejon përdoruesit të përshtatin përvojën e komunikimit me chatbot-in, nga një ton zyrtar e profesional në një bisedë më të përzemërt. Falë këtij personalizimi më të thelluar, ChatGPT synon të bëhet më i adaptueshëm për çdo lloj përdoruesi, duke i dhënë secilit një zë të veçantë sipas kërkesave të veta.
Tags: OpenAI, ChatGPT, personalizim, entuziazëm, ton bisede, cilësimet e përdoruesit
