Shefi i Netflix vizitoi Shtëpinë e Bardhë para blerjes së Warner Bros.

Në nëntor, Ted Sarandos, bashkë-CEO i Netflix, vizitoi Shtëpinë e Bardhë për një takim të gjatë me Donald Trump. Sipas Bloomberg, tema kryesore e diskutimit ishte plani i Netflix për të bërë ofertë për Warner Bros. Në përfundim të bisedës, Sarandos besoi se “Netflix nuk do të përballej me kundërshtim të menjëhershëm nga Shtëpia e Bardhë”.
Netflix Blen Warner Bros.: Një Lëvizje Strategjike në Botën e Mediave
Këtë javë, Netflix e fitoi luftën e ofertave për Warner, duke ofruar 82.7 miliardë dollarë. Dihet gjerësisht që Paramount dhe CEO i saj, David Ellison, kishin një interes të madh për të blerë këtë studio të famshme dhe asetet e saj të transmetimit. David Ellison dhe babai i tij, Larry Ellison, kanë lidhje të forta me Shtëpinë e Bardhë. Në ofertën e tyre për Warner, ata theksuan se vetëm ata mund të kalonin sfidat rregullatore të konsolidimit të mëtejshëm të mediave.
Megjithatë, Sarandos duket se e vlerësoi me saktësi mbështetjen politike të Ellisonëve. Edhe pse pati përpjekje publike për të kthyer Shtëpinë e Bardhë kundër marrëveshjes, Netflix doli fitues, të paktën për momentin. Tregu nuk është ende i sigurt, pasi ekziston mundësia që Paramount të tentojë një ofertë armiqësore, ose që Departamenti i Drejtësisë të ndërhyjë për të ndalur marrëveshjen. Pra, asgjë nuk është e garantuar ende.
Beteja për Konsolidimin e Mediave: Fitore Personale për Sarandos
Sarandos kishte tentuar më parë të blinte Paramount, përpara se David Ellison të ndërhynte. Prandaj, fakti që arrin të sigurojë Warner Bros-i para syve të tij, është pa dyshim një fitore personale për Sarandos. Kjo marrëveshje nënvizon dinamikën e re të konsolidimit të mediave, ku gjigandët si Netflix kërkojnë të forcojnë më tej pozitat në industrinë globale të argëtimit.
Tags: Netflix, Warner Bros, Shtëpia e Bardhë, Ted Sarandos, konsolidimi i mediave, marrëveshje blerjeje
